5 צעדים פשוטים להרזייה

מי לא התפללה לאלוהים בבקשה הזאת ? בילדות, בנערות או אחרי לידה..

אני אפילו זוכרת שבתור נערה – ספורטאית נראיתי שרירית מלאה כזו, עטופה בשומן ילדותי – BABY FAT והיו לי גם ציצים ענקיים (הורמונים יו נואו)

וזה באמת לא משהו שרגילים לראות על ספורטאית ומספיק ספרינט מהיר כדי להביך אותי מול כל הסייפים. אבל מה לעשות, בורכתי או קוללתי, הייתי חייבת להתמודד על המצב השופע שלי ואם הייתה לי בקשה אחת לאלוהים זה היה – "בבקשה אלוהים, תעשה שאהיה רזה"..

אז ברור שניסתי לעשות דיאטות, משום מה כל פעם שהכרזתי על זה העליתי יותר ולא הבנתי למה..

הנה אני היום, אישה אחרי שנים רבות וקילומטרז' של ניסיון, ליווי מקצועי של צוות מיומן, אכזבות והצלחות , בשלה לחלוק את המידע עם נשים כמוני שפעם אחת ביקשו מאלוהים להיות רזות.

לקום !!!

פשוט לא? פעולה סופר פשוטה- קומי נו!

אלף ואחת תירוצים עוברים לך בראש עכשיו כשאת חושבת על לקום. כמה זה לא פשוט לקום עכשיו.

אבל זה כן פשוט אם תשני את המחשבה , תנקי את ההתנגדויות שאת עצמך יצרת, תעיפי את מי או מה שמנסה לקחת לך את זמן האיכות עם עצמך ופשוט תקומי בתנופה. בלי לחשוב מה הלאה- קומי!

לקום יכול להיות לקבל החלטה. לקחת אחריות אמתית רק על עצמך ולשים עצמך במקום ה- 1 

מטרות !!!

לקבוע מטרה! ורצוי אפילו שתיים. מטרה קצרת טווח ומטרה ארוכת טווח ושתיהן עם דד ליין. בלי זה אין יעד, אין עניין, מ ש ע מ ם.

כשיש לך מטרה – זה מדרבן ואפילו מנחם, שזה לא לנצח . זה מצב זמני כדי להגיע למקום שאת רוצה להיות בו. (אגב זה נכון לכל הישג בחיים)

אצלנן בספורט ההשגי קוראים לזה "מטרת על " ו "מטרת ביניים " – והזמן שאת מתאמנת בינתיים עד למטרות, הוא זמן "הכנה". זמן עבודה על שיפור היכולות, בדיקות פנימיות, התאמות, ניסוי ותהייה ובעיקר לסגל התמדה בדרך שכמובן תהיה מלאת מהמורות, אבל את לא תישברי הפעם, את תאמיני בעצמך ותני לעצמך קרדיט שיש בך עוצמות הרבה יותר גדולות ממה שדמיינת. מה אכפת לך?

תכתבו את המטרות בפנקס עם תאריך, או שימו תמונות או כתוביות מעוררות השראה על המקרר הדלת או ברכב. זאת עוד תהיה מזכרת יפה ויותר חשוב מזה, תת המודע יתחיל לתרגל את התמונה או המשפט ולא תאמינו כמה זה יהיה חשוב ברגעים מאתגרים.

לייצר מוטיבציה !!!

כמה חשובה פעילות גופנית כבר שמעתן מיליון פעם וזה לא עושה לאף אחד חשק לקום מהנוחות ולצאת לחום אימים, לקושי ולהתמודדות עם כושר לקוי.

מצד שני אפשר להביט בדברים מזווית אחרת :  תירוץ מצוין ל "זמן איכות עם חברה" (אגב, זה לגמרי הבילוי החדש)

או יותר טוב, זמן לעצמך, הבית שלך יתמודד שעה בלעדייך.

מה דעתך להאזין למוסיקה שתעיף אותך לאן שהדמיון רק רוצה…. ואת פשוט מאמצת לך הרגל נכון כי זה עושה לך טוב. לך! לעצמך! ואת יודעת מה?

אם קבעת לעצמך הרגל קטן של פעמיים בשבוע הליכה של חצי שעה עד שעה ועמדת בזה

את ווינרית . את לוחמת, את לא מוותרת על עצמך כי יש לך מטרה זוכרת???

וכשאת מנצחת את העצלות שתינו יודעות שאת עולה בדרגת האמון העצמי וזה שווה אלפי מונים .

תרכשי כבוד לגוף שלך !!!

תתחילי להקפיד מה נכנס אלייך למערכת, לגוף, לבית המקדש שלך.  מחקרים מראים שצריכה של אוכל בריא משפיעה ישירות על התפקוד שלנו, על התפוקה שלנו ובמיוחד על מצב הרוח שלנו ומי מכן לא רוצה להרגיש HAPPY לאורך כל היום? או לפחות ברובו ..

כן כן כמו המעצבנת ההיא מהמשרד שמביאה קופסאות עם אוכל מהבית ותמיד חיוך מרוח לה על הפנים. היא עלתה על השיטה!

תאכלי חרא, תרגישי חרא !

תקחי רגע חתיכת לחם לבן ותתחילי למעוך אותו עם האצבעות.. תשימי לב שהוא צ'יק צ'ק הופך לבצק , ממש בצק!

וזה מה שנכנס אלייך לגוף. בצק טהור . אופציה לצלוליטיס.

תתיידדי עם הלחם המלא, הבטטה המתוקה, קיטניות וירקות עשירים שישביעו אותך וישמרו על גופך חיוני ומוכן לפעולה.

בינתיים תהיי מודעת שמה שאת מכניסה לגוף ישמש נגדך או יפעל לטובתך, בידייך הכוח להחליט!

נפלת 3 פעמים? קומי גם בפעם הרביעית!

את לוחמת. לוחמת על מה שאת מאמינה בו, לוחמת למען ילדייך, למען משפחתך ועכשיו את לוחמת למען עצמך. בטוח קרו בעבר ועוד יקרו התמודדויות שינסו לשבור אותך.

המשקל נתקע? המוטיבציה ירדה? אין לך זמן? תצאי מנקודת הנחה שלכל בעייה יש פיתרון

עצם זה שאת קמה ומנסה שוב זה כבר ניצחון אדיר.

זה נקרא "זמן כסף " לשנס מותניים ולא לתת לתירוצים לבלבל אותך. יש לך מ ט ר ה

אל תשכחי שכדי להצליח את צריכה להתגבר על קשיים, לגלות מי את באמת כשאת לא מוותרת.

אף אחד לא מקבל פרס מבלי שהוא עבד עליו. והפרס שלך זה להצליח להגיע למשקל היעד.

בואי תגלי מה את מסוגלת לעבור בשביל לזכות בעצמך !

סגירת תפריט